WorldLounge
 mimi11´s Profile 
Name:naida isabella   Email:Members Only
Sex:Female  AIM:Members Only
Age:30  MSN:Members Only
Ethnicity: Italian  Yahoo:Members Only
Location:Canada  ICQ:Members Only
   
Last Online:8/29/2007 (GMT)   
  

Comments:


Mariah Carey - We Belong Together
<a href="http://videocodes4u.com/">Provided by VideoCodes4U.com
st leo !!!!!!! pUcHi <3****
 Pictures 

Sorry, mimi11 has no pictures. Check back soon!


 Messages 

 pumax0xprincess: thanks for your vote!
 RUSSA:  hey thank a lot for voting
 xx_Joana_xx: 
- Thxx For The V0o0ote <3
[ ]
 Italian_Mafioso: hey thx for ur vote u'll always have mine netime take care ciaoo bella
 loubello: hey ,
just wanted to say thank u for your vote, you wll always have mine.
byebye
 Fran7: yo soy tu gigante hahaha
 Fran7: tu eres la cochinassa
 Julia_Mathy: thx for voting mimi
love u
 __SexXineEsS__: 
hey [ ! ]
thnx for the vote [ ]
 sweetkoukla_86: heii
thanks soo much for the vote much appreciated always got mine
~marianthi~
~xox~
soooo effin GORGEOUS!!!!
 surfer_boi: Hey lovely
Thanks for the vote
You know you always have mine darling

 liljulietta89:  SuP

ThAnKs FoR YoU'Re VoTe YoU AlWaYs GoT MiNe

-aly-
 __SexXineEsS__: 
Hey
thnx for the vote [ ! ]

[ ]Helene [ ]
 RUSSA: lol thank ...
cute

 SexiiMoii: hEyY G0rge0uss !
thnxx for thee votee<33

take caree xx-
 __SexXineEsS__: 
Hey [ ! ]
thnx for the vote
ull A.L.W.A.Y.Z have mine
Ur soo Prettyy!!
[ ] Helene [ ]
 sweetkoukla_86: heiiii
thanks uu sooo much for the vote ull always got mine btw thanks for the comment
anywhos ur FKIN B-E-A-U-T-I-F-U-L but u already no that
toodles
~marianthi~
~xox~
 surfer_boi: Hey Darling,
Thanks for the vote
You have mine everytime
And you lookin good in them pics eh lol

 BaBiiGuRl1: heyy!!
thnx for the vote
really appreciate it
ull alwayss have mine
rlyy gorgeouusss

_chriistiina_
 mimi11: 
puchi
 pumax0xprincess: 
thanks for the vote bella
 meWITHOUTyou: thanks for your vote - brettt
 cynthia01:  Heyy
Thanks 4 ur votee
U will always have mine
Btw: Nice Pice
Cycy
 SexiiMoii: ur reall prettyy !!
&& on tha last pic im in loveee wit ur top itz so hottttttttt
 sweetkoukla_86: heiii
hru?just passin by to say thanks soo much for the vote always got mine laters
ur sooo GORGEOUS
~xox~
~marianthi~
 pinkcutie17: heyy thx 4 ur vote u'll always have mine ur so fukin pretty

amanda
 xSpikyx: heyyyy thnx alot 4 ur vote party girl i like ur style haha.. keep it up
Spyro
 __SexXineEsS__: 
heyy!!
thnx for the vote
really appreciate it
ull [AlwayzZ] have mine
urr soo Pretty!!
 RUSSA: thank you too very pretty
 RUSSA: thank fro vote me
P.S : hehe you look like Ashley Simpson
 johnny69: hey tanks for da add lol hotness lol
 xx_Joana_xx: [[Heeey Sweetii ]]
Thxx A Lott For Ur Comment
U Always Got Minee
Nice Pics Btww
ByEbYe FoR nOw!
Muah -xxx-

[xx] J.o.a.n.a. [xx]
 pumax0xprincess: 
thanks for your voteeee.
btw; you're super pretty!
 surfer_boi: Heyy,
Just droppin by,
to say that you are very exquisitely gorgeous

 antonioso: hey
thanks alot for the vote
ur really pretty
ciao bella
 __SexXineEsS__: heyy!!
thnx alot for the vote!!
ull alwayz have mine!!!
ur absolutly [G.o.r.g.e.o.u.s.S]
 SexiiMoii: heY g0rgEousS*
thnx alot for yur vote
yu alwayz g0t mine [ ]
 SexCiTaL: heyy thx for ur vote babe
 sweetkoukla_86: heyyy
thank you soo much for the vote it was highly appreciated u'll always have mine when ur in a contest
toodles
WOOOOW UR OOO SOOO G-O-U-R-G-E-O-U-S
~marianthi~
 apple_bottom: heey Swwetiie
Thanks so much for your vote!
You'll Always havee mine


Ur Fkeen Gorgeouusss,, i love ur hair



~Stephanniie~
 xx_Joana_xx: Heey
Thanks A Lot For The Vote Sweetii
Nice Picss Btwww
Ull Always Have Minee
Muahh -xxx-
[xx] J.o.a.n.a. [xx]
 e_r_i_i_i_i:  pretayyyy
 e_r_i_i_i_i: heyy

ouu i see u noe some lmac-erz


 mimi11:  lol puchi

 sexy_italian01: hotttt
 meliissa_: 
THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY] THIS [GIRL] IS RLLY [PRETTY]

MEL[ ]
 xXStainedXx: 
iiLOVEyewww
 francisca_isa: u are soo * pretty *

hihihih ciao!!!

francisca
 meliissa_: yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty] yoour really [pretty]
 portu_badass: wow urr soooo hawttttt :d
 SexiiMoii: Yuhhh Look like ashlee simpsonn
 italian_racer: hey bella thx for the comment ur hot ur self
 h0spitaLityG1RL: 
thanks for your vote
♥ taylor
 ____xxchristina: 
i saw you at dome many times.
hotness
 alexXxace: heyyy lol thxx for the comment ur sexyyyyy urself neways im gnna b at vatican sat night come well chill lol cioa bella
 carLo_69: fkn hott
 lovablegirl:  B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l. B.e.a.u.t.i.f.u.l.
 armenian_babii:  .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G .S.T.U.NN.II.N.G
 meliissa_: yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty yur [really] pretty
 sabrinaaa: 

yourr soo pretttyy
 M1ss_s1xty: gorgeous
 shortay: heyy
thanks for the vote
-jenny

//Your Gorgeous //
 njdehworld:  heeey ,thx for ur Vote!!!
 italiansexystud: naidaaaaaaaaa
 Ruby: hawtiee

RUBINA
 Ruby: this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss this girl is so effin HOTHOTHOTTT CAN UU GET ANY MORE PRETTIER woosh she's gorgeouss
 b1tch: your gorgeous. ♥
 Fran7: hey Naidita !!!
 vanessouki: heyy thx 4 the vote i appreciate it ur so pretty!

Vanni
-xoxo-

 juicy_brat: Hey thx! Your really pretty to and hottt
 italianchik88: Girl you looking fiiinee haha how are you bella?me not bad ,gettin ready to go to vatican for that ladys night you look stunning in your pictures anyway sweetheart,ill speak to you soooon
Ciao ciao
-Mariia
 ambzz: heyy♥
thanks a lot for urr votee & msg
ur so pretyy mann
AmBzzz*
 Fran7: Tiens mongolita maintenant j'ai VIP
 Ghetto_el5: Sexxxyy naaiidaaa
 italian_racer: hey nad thx for the vote gourgous ps: ur really pretty ciaoz bella
 sweetkoukla_86: heii sweety
thnx sooo much for ur vote
ull always have mine
ur sooo gorgeousWOW
~marianthi~
 m1zz_bnana: omg ur eyes r beautiful lol
&& u know viinceee hes sucha star..anyway i wanted to say thanks for ur vote
 XoX_K0ukLa_XoX: thnaks for the vote
someone'ss gorgeouss
 ItalianEuroStar: ur gorgeous
 portu_badass: heyy yur rllyy hawttt toooo ... lol ....but ur soo much hotter loll tooo hawt
 portu_badass: hey yyur rlly hawt toooo
 Babi_10: hey thanks so much for your vote! andthe msg your frikenn gorgeous

Tiffii
 Babi_10: friggen gorgeous friggen gorgeous friggen gorgeous friggen gorgeous friggen gorgeous friggen gorgeous friggen gorgeous
 Babi_10: thanks for your vote!

Tiffi

and thanks for the msg too! your so pretty!!
 alexXxace: yo wtsp sexiiiiiiiii isaw u wit andy haha
ur soo hotttt
 Ghetto_el5: 
 Ghetto_el5:  Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3 Naaiiidaa Jee T'ado0or3
 italiansexystud: naiddaaaa i dont talk to yuu no moreee
 Ghetto_el5: This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou This Girl Is 2 Fken Ho0ot I Fkeenn Lo0ove Yo0ou
 b1tch: thanks for y0ur v♥te

ur fucking gorgeous

kaT
 armenian_babii:  h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t. h.o.t.t.t.
 Italian_Mafioso: hii Naida ur soo hott tooooo!!!

Ciao!
 chick007: hei gorgeous
thx for your vote from like 5 days ago didnt have time to get bak
u will always have mine
and thx for the complement your so sweet
you are ...

smoking hot

smoking hot

smoking hot

smoking hot

smoking hot

smoking hot

smoking hot

smoking hot

smoking hot

smoking hot

stephi
 Italian_Mafioso: Hey Bellaa

thanks soo much for ur vote.

Take Care..Ciao!!
 __Romy__: Hey there!
I just wanted to thank you for your vote
It was very appreciated

 trippy_: thankies for your vote

HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP HOT AS FLIP
 carolina316: Hey...juss passing by to tell you thanks for da vote!!! It was highly appreciated!

You'll always have mine

*This girl is fkin GoRgeOuS

...Carolina
 carolina316: 
Drop.Dead.Gorgeous.
Drop.Dead.Gorgeous.
Drop.Dead.Gorgeous.
Drop.Dead.Gorgeous.
Drop.Dead.Gorgeous.
Drop.Dead.Gorgeous.

Je T'adoreeeee

...Carolina
 Ghetto_el5: heeyyy belllaaa
Thanks 4 tha vo0ote
&&the Msgsss
Rlli appreciated it

btww ur fken Gorgeous

Aniiwaizz Peace Outt A Town Down


-Eleennaa- ii.Love.Usher
 mimi11:  i love me puchiiiiiiiii i love uuuuuu
 armenian_babii:  [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.] [.s.e.x.x.ii.]

VanNnYY
 italiansexystud:  naida is sexxyyyy naida is sexxyyyy naida is sexxyyyy naida is sexxyyyy naida is sexxyyyy

lol luvv u bella talk 2 u on msn
 Babi_10: that belt is so hot!
 mimi11:  i love my puchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii u life
meeeeeee
 Italian_Mafioso: hii bella,
its ital_bella9

..thxx so much for the msg on my page bella, greatly appreciated
im talking to you on msn,
your sooo nicee!!

heheheeee!!!!!
well jus passed by to tell you your gorgeus& dont change.
HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT

ciaooo bellezza
STE.
 Babi_10:  your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT* your friggen *HOT*
 xXStainedXx:  i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more i.love.u.more i.love.you.more i.love.you.more
-DaLiaAaAaAa
 xXStainedXx: NAIDA UR SO FKN HOTTT I LOVEE YU LOOLI3SS omgg ur so pretty im so jelouse hehe amnywais bbbz ttyl on msn ciao x0x0x love you
 xXStainedXx: 
SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS SEXINESS
-DaLiaAaAa
 xXStainedXx:  ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU ILU
-DaLiaAaAa
 italiansexystud:  naidaa has a nice assssssss loll luvv uu
 Italian_Mafioso: Hey Bella,
thanks so much for ur vote.
u got mine netime

p.s - ur soo hot!
 xXStainedXx: NAIDAA
merci pour ton vote
tu a mon vote toujour
hehe anywais je vais
te parler plus tard
ont msn hehe ciao x0x0x0x0x
JTAIME
-Dalia
 shortay: heyy thanks for the vote and the msg ur gorgeous

-jenny-
 Babi_10: hey gorgeous
thanks for ur vote and msg
i love ur style lol just wanted to tell u that


Tiffii
 italiansexystud:  naida is fkn sexxyyy naida is fkn sexxyyy naida is fkn sexxyyy naida is fkn sexxyyy naida is fkn sexxyyy naida is fkn sexxyyy naida is fkn sexxyyy naida is fkn sexxyyy naida is fkn sexxyyy naida is fkn sexxyyy
 Ghetto_el5: Heeyyy Belllaa
Thanks So0o Muuch 4 ur v0o0ote
ur so0 Frikiin pretiii

Peaccee o00ut..A Town Do0own


-Elenaaa aka Usher Luver
 chick007: hei sweety
thx for your vote
it was highly appreciated
u will always have mine...anytime
by the way your soooo pretty
and thanks for the msg your too sweet

fReAkIn GoREgOuS
fReAkIn GoREgOuS
fReAkIn GoREgOuS
fReAkIn GoREgOuS
fReAkIn GoREgOuS
fReAkIn GoREgOuS
fReAkIn GoREgOuS
fReAkIn GoREgOuS

stephiii
 italiansexystud: add me bella --> italian_puma69@hotmail.com

ur fkn sexxyyy
 italiansexystud: hey bella
thx 4 da compliment ur fkn hot urself
u noe stefany bedoya? lol she goes 2 ma skool
ne wayz g2g ciaoo x0x
 jazon2000: HEYYY SEXII,
GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS
luv u
ciao
 chick007: where u going ...i'm not the pretty one u are

FrEaKiN GoRgEoUs

FrEaKiN GoRgEoUs

FrEaKiN GoRgEoUs

FrEaKiN GoRgEoUs

FrEaKiN GoRgEoUs

FrEaKiN GoRgEoUs

FrEaKiN GoRgEoUs

FrEaKiN GoRgEoUs

stephii
 PorTu_bEbE:  Gorgeouss!! Gorgeouss!! Gorgeouss!! Gorgeouss!! Gorgeouss!! Gorgeouss!! Gorgeouss!! Gorgeouss!! Gorgeouss!! Gorgeouss!! Gorgeouss!! Gorgeouss!!


*Karii*
 jazon2000: Hey gorgeous,
Happy Valentines Day Happy Valentines Day Happy Valentines Day Happy Valentines Day Happy Valentines Day Happy Valentines Day Happy Valentines Day Happy Valentines Day Happy Valentines Day Happy Valentines Day Happy Valentines Day Happy Valentines Day
 vAn_XoX: Happy Valentine's Day gorgeous!

vanessa
 vAn_XoX: hey sweety just wanted to say thanks so much for your vote today it ment a lot and you`ll always have mine your gorgeous by the way!
take care
vanessa
 PorTu_bEbE: Happy Valentine's Day


*Karii*
 PorTu_bEbE: Hey hun
Just wanted to say thanx so much for ur vote! u have mine whenever ur in a contest

your SO pretty by the way

byeee

*Karii*
 trippy_: 
hey thanks for your vote

Katya
 Babi_10: thanks for ur vote and msg sweeti ur really gorgeous in the first pic u look a lot like ashlee simpson

Tiffii
 carolina316: hey...
passin by just to say youre rlyyy pettttyyyy
* CarolinA *
 jazon2000: Fukin Hot
 trippy_: wow you're so pretty.
thanks for the votee && msg hunn<33
xx-
.Katya*
 jazon2000: Hey sexc ,
thx for the vote i appreciate it...ull always have mine...and lol i met u at dome
take care
ciao xoxoxo


Home |  Pictures |  Search |  Chat |  Contact Us |  User Agreement |  Privacy Policy |  Advertising
Copyright © 2001 WorldLounge, Inc.