WorldLounge
 2GeThEr4EvEr´s Profile 
Name:love birdz   Email:Members Only
Sex:Female  AIM:Members Only
Age:29  MSN:Members Only
Ethnicity: Italian  Yahoo:Members Only
Location:Canada  ICQ:Members Only
   
Last Online:12/14/2005 (GMT)   
  

Comments:
we love eachother <3 thats all u needa kno
 Pictures 

Sorry, 2GeThEr4EvEr has no pictures. Check back soon!


 Messages 

 2GeThEr4EvEr: Hey baby its me i just read ur msg yeah i got to read it before i leave!! im going to miss u soo much i dono if there will b a computer or anything but ill try to get on internet i doubt it though because were stayin at a hotel and going out all day and night with the tour and stuff i wanted to bring my lap top but the person in charge is a bitch and said no i hate her she always warned me and glor not to "sneak out of the hotel after curfew" im like wtf? ur accusing me already before we r even there lol haha anwyas i dont know i cant wait though its goingto be fun but im gona miss u sooo fuken muchh baby im going to bed now cause i haveto wake up early i love you so so so much
ill call u as soooon as im back Sunday Muah
Mariissaa
 2GeThEr4EvEr: im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby im going to miss u soo fucking much baby
 2GeThEr4EvEr: hey baby ijust got home from steves im so tired theres no way im going to get up forschool tomorrow i really shouldnt have gone out im dead itsnot even funny :S anyways i just wanted to say i love you so much and miss you and i'm going to miss you so so muchwhen you go to ottowa 3 days without seeing or talking to my angel i dont know what im going to do.
ill talk to you tomorrow your probaly sleeping now i love you so much together forever baby
Love always,
Michael
 Ghetto_el5:  u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE u guysss r sooo fakennn ADORABBLLEEEEE
 2GeThEr4EvEr: Hey Baby i just got home from school and im sooo tired i had such a shitty day im so fucking mad!! ill tell uit all later because i dont wanna write it here.. it has to do with gloria. she blamed ppl for ruining shit in her house andim like k its not their fault no one did anything and she just bitched at me wtvr i cant take the fights i have with her anymore... i dont wanna sound like im complaining bitch lol but I love u talk to u soon
xoxox
ur angel,
Marissa
 2GeThEr4EvEr:  I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby I Love You So Much Baby

Michael
 italia_sweety: Hey Guys!
No problem for the vote
You guys are so adorable
i couldnt not vote for u
haha Ciao!
NaTaLiE - -
 2GeThEr4EvEr: hey baby i just woke up its almost 1 and i still dont feel well at all i hope i feel better because i really want to go to glorias tonite. its going to be fun since she has the house to her self shes so lucky so yah thats why i want to feel better really really soon. u got us vip lol i love you baby ur the best ur so cute and we wone because we are the cutest couple because so many people voted for us how could they resist voting for us? lol okay enough with the conseited me. im going to lie down now and hopefuly ill feel better realy soon. ill call u soon. I love you so much
Love always ,
Michael
 aries_babii: hey guys
just passing by 2
say thanks so much
for ur vote! ull
always have mine
wow keep up the
hottness!
hott couple! good luck
ciaooz
~CaSSy~
 EuroSweety: hey guys..
just passin by to
say np for the vote
u guys are soo cute
np again ur a hot
coupls, good luck!
ciao.
~*Danielle
 2GeThEr4EvEr: Hey baby i won us VIP I got bored and just randomly put our famous pic in the contest and guess what? we wonnnn hehe so now we can use our own account to write eachother not just mine lol anyways baby im going to call u now so ill talk to you soon i love you
love ur angel Mariissaa
 shortay: heyy
no p for the vote
u deserved it
ciao

-jennay-
 _DieseLina_: Hey baby its me how are u?i just got home from school im soo tired!! i just cant wait for school to b over!! u know anyways, i hope u had agood day @ school hope everythign went well and i cant wait to see u tomoro night lol i told my parents im going to glorias hahah its okay what they dont know wont hurt them right?! lol im so bad no just kidding im not, u know im not! because u always call me a succk up goodygood haha its okay i knowur joking..(i HOPE) lol well baby I miss u i havent see u since Saturday I gtg and do homework but call me later whenever I Love You
xoxox
Mariissaa
 italia_sweety: 
Hey guys!
Thanks for your vote
really appreciated it..
you guys are so adorable
wow! Good luck in everything
Ciao!
NaTaLiE - -
 _DieseLina_: hey baby its 830 i just got home from seeing you and i miss you already its crazy i love the fact that i ve been seeing you so much latelty its amazing i love being with you even if its for just 1 minute i cant get enough of you tonight was fun i love the restaurent we went to it was amazing and i also had a great time because i was with you and you only i cant wait untill i get my licence baby its going tobe amazing we wil be able to see eachother so much for often i cant wait anyways baby i have to go get ready for the dinner thing i wish i would be with you all night though in stead of with my family oh well maybe tomorrow I love you Angel
Love Always,
Michael
 _DieseLina_:  I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You I Love You
 _DieseLina_: Hey baby its me i just woke up and its 11:00 now..im soo tired and i went to bed rly early last night 2..i dont know anyways i cant wait to see u tonight omg house of wax looks soo good iv waiting soo long to see it! its going to be amazing because im going to be with u haha dont get 2scared though like last time when we saw the grudge lol!! hahaha that was so funny u got more scared then me lol its okay sorry to embarass u lol but u were soo cute anyways i have to go helpmy mom with the new tv we got..omg its so nice its huge i cant wait for u to see it..so call me later or ill call u I love you
muah
xoxoxo
Mariissaa
 _DieseLina_: hey baby im finally putting a message on public i'm sorry anegl,its just that i didnt want people to readmy personal feelings but you know what,i don't care what people think I Love YOU and thats all that i care about i love that face its me and you yeh so its been 2days since i saw u i cant take it skool and hockey is so stressful u make me forget about everything which i love becuz noone else can do that... nowim exhausted i just finished writtign an essay i had to do for english my bro wrote like half of it lol hopfully the teacher wont notice that half the paper is good and the other half id bad hah i'l be dead if im caught its wortha lot for my mark well enough about boring skool,i love you baby and always know that.no matter what fights we have,even if we dont talk for afew days itswat makes us stronger okay i got to go sleep now im going to pass out literaly so good nigh sweet dreams i love you and dont ever forget
Love always
Micahel
 _DieseLina_: Hey baby its mee how are u? i just got vip again lol so now we can write eachother even though u put everything under private! u dont want others to see how much you looove me hehe its okay cause I love youuu so much... I miss you to i havent seen u since yesterday afternoon thats too long for mee lol it really is though..anyways my love im going to go finish saying thank u to people so well talk later on okay I love you so much baby
xoxo
--Mariissaa--
ur Angel

 armenian_babii: awwww soooo cuuteee!!!!!
 vAn_XoX: hey sweetys thanks so much for ur vote! it was really appreciated no matter what u`ll have mine! awww u guys are so cute!! u would win cutest couple for sure!! take care
vanessa
 _DieseLina_: Hey baby its mee ur angel lol as u say it hehe i love hoe u say it ahh babe its been 2 days since i saw u i miss you so f*cking much its insanee... i know ur busy wth family i just want to see u 2 days is too long for me! anyways i wanted to let u know i love you so much im going to my grand parents now for lunch so call my cell when u get this Love you
XoXo {MaRiSsA} XoX
 _DieseLina_: 

Hey babe how are u?
who else would it be!? anyways i
just wanted to say that i had an
amazing time tonight with u love
it was so fun i love it when my
parents go out for the night hehe
which doesnt happen 2often but u
know once in a while isnt bad
but lisa gave me a lecture shes so
annoying wow..... anyways baby i
g2g for now got so much homework
but i miss u already and cant
wait to talk to u later on

muah love you xoxoxoxo
Marissa { }
 vAn_XoX: omg u guys are so cute together!! good luck in everything
vanessa
 _DieseLina_: There's a hero If you look inside your heart You don't have to be afraid Of what you are There's an answer If you reach into your soul And the sorrow that you know Will melt away .... ** And then a hero comes along With the strength to carry on And you cast your fears aside And you know you can survive So when you feel like hope is gone Look inside you and be strong And you'll finally see the truth That a hero lies in you ** It's a long road When you face the world alone No one reaches out a hand For you to hold You can find love If you search within yourself And the emptiness you felt Will disappear ** And then a hero comes along With the strength to carry on And you cast your fears aside And you know you can survive So when you feel like hope is gone Look inside you and be strong And you'll finally see the truth That a hero lies in you ** Lord knows Dreams are hard to follow But don't let anyone Tear them away Hold on There will be tomorrow In time You'll find the way ** And then a hero comes along With the strength to carry on And you cast your fears aside And you know you can survive So when you feel like hope is gone Look inside you and be strong And you'll finally see the truth That a hero lies in you
Love you forever
XoX {MaRiSsA} XoX
 aries_babii: 
heyy guys!!
just passing by to say
thanks so much for ur
vote awww u guys are
wayyy 2 cute!!
ttyl ciaooz
--CaSSy--


Home |  Pictures |  Search |  Chat |  Contact Us |  User Agreement |  Privacy Policy |  Advertising
Copyright © 2001 WorldLounge, Inc.