WorldLounge
 vAn_XoX´s Profile 
Name:Vanessa Matakis  Email:Members Only
Sex:Female  AIM:Members Only
Age:32  MSN:Members Only
Ethnicity: Greek  Yahoo:Members Only
Location:Canada  ICQ:Members Only
   
Last Online:9/29/2006 (GMT)   
  

Comments:
Anything you want to know about me you can add me Parasuco_chick692@hotmail.com Yes i love Parasuco hehe. and if your not from WorldLounge dont add me please :) Thankss (K)( K)AmandaWasHere!! I LOVE THIS GURL SO MUCH!!(L) ****VANESSA A WAS HERE*** this is the nicest girl ever love this girlto death!!!

 Pictures 

on my bed xox

me ally and the GODFATHER!

van

no clue what i`m doing!

 Messages 

 gift77: how are you today .my name is miss gift from africa i saw your profile today and become very interested .so please it is urgent that you have to contact me immediately through above email id (giftjohn910@yahoo.com) so that i will tell you my mind and give you my picture.thanks so much for your understanding .i will be waiting for your reply now . please write me direct with my mail address give you above.
warm regard
giftjohn910@yahoo.com
gift
 Babi_10: hey vanessaa
hope all is well, havent talked to u in a while! hope to see u around soon
Tiffii
 Ruby: heyhey

thanku 4 ur vote hunny

bye bye luv♥

RubY
 armenian_babii: I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU
 Babi_10: Vanessa! you were so funny last night lol it was good talking to you i hadent been on msn in like 2 months
so how was your weekend? mine was insane!! I worked friday from 1pm till like 8.. then saturday 6AM till 6PM 12 hours then i was suppose to work today but i was just too tired my dad said i didnt have to do (cause since i work for him you know) lol
Anyways i really hope i get to talk to you soon and omg let me know the next sale you guys have i will come for sure u know i LOVE A and E!!
thanks so much for the extra % off you rock hope to talk to you soon sweeti!
Tiffi
 Babi_10: Hey vanessa! hows it going? did you have a good easter and everything
i havent talked or see you in so longgg and i got a new apartment i cant wait to show you its near pine. i think you know where that is anyways what has been new with yOu? i hope to talk to you soon and catch up on things its been a while! miss ya tell talia i say hey!!
OHHH thanks for the vote by the way sweeti

Tiffi
 ambzz: HAPPY EASTERRRR VANNNNNNNY

its cassy

love you
 djscip: heyy thxx for ur vote byee
 vito_corleone: hey thx alot for ur vote
u can always count on mine
honey
 pinky_bella69: hey gorGeous thx 4 da vote bella u no u always have mine ciao
 carolina316: I love the black hair

...Carolina
 carolina316: 
Gorgeous
Gorgeous
Gorgeous
Gorgeous
Gorgeous





 armenian_babii: I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE I MISS YOU MORE MY LOVE
 armenian_babii: heyy i love ur new page its sooooo pretyy


I MISS YOU
 armenian_babii:  LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1 LOVE YOUUUUUUUUUU VANNY 1
 criiiiii_x0x: hey vane!
thanks alot for your vote, i appreciate it.
well you know you always have mine
you `re gorgeus.
bye sweetheart
 Babi_10: vanessa i saw talia and chrissy today
and i was like wheres vanessa? i was sad that u werent with them
by the way my friend erin says she went to the same high school as u ill talk to u about it later

Tiffii
 Ghetto_el5: Heeyyy Belllaa
Thanks So0o Muuch 4 ur v0o0ote
ur so0 pretiii

Peaccee o00ut..A Town Do0own


-Elenaaa aka Usher Luver
 vAn_XoX:  CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA CASSSSY LOVES sEXYY NESSSAAAAAA
 vAn_XoX: nessssaaaaaa
its cassy lol thanks for
letting me use ur vip bebe!
ur 22 cute and i hope u
come back to mtl soon and
visit me! talk to u later
ciao xoxox
~CaSsSsSsYyYyy~
 Babi_10: hey talias cousin haha
i will always refer to u as that because thats how i recognized u well i just wanted to tell u that my friends having a pretty big party in richmond hill, and i think u told me u lived near there right anyways yeah on sunday tomorrow night it should be fun she has the place to her self if its near u come ill talk to u after and tell u the details but its going to be pretty fun!

tonight i went to a party that sucked i left at 1130, no joke! im serious, ya go and say it im a loser haha well im going to talk to u later i need to get some sleep and energy back

Tiffi
 armenian_babii: SHMANESSSSSSAAAAAAAAA HAVE FUN TONIGHT BEBS! AND ILL TALK TO U TOMROO DARLIN!
sarapo! if thats how u write itt

VANNYYYY ---
 vAn_XoX:  ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii ii lav uuz vannnii

- - * DaniiiiieLLeEeee
 vAn_XoX: (From Dannniiiii )
bebe i deleted my pix off worldlounge cuz its gayyyyyy but im leaving u a msg cuz iii lav uuzzz && am always here for u

DaNiiiiieLLeEee
 Babi_10: omgosh ur talias cousin talia r or something if im right? i think thats why u look so familiar to mee

i knew i knew u from somewhere and that u were a toronto-ian! ha everyone is usually from montreal which were not cause were cool

Tiffi
 vAn_XoX: heyy vanessaaa.
how are you?
just passing bye to say thanks
for letting me use your vip
you're rly pretty by the way.
anyways bye hun
love always,
cristinaaaa
 armenian_babii: i adore u
 trippy_: Heyy Sweetiie Just Passin By 2 Say no problem 4 the vote and that ur rllii preettii
btw im on my friends account..mine is Ghetto_el5

byyeee

-Elenaaa-

 PorTu_bEbE:  sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy sooo prettyy
 Babi_10: thankss ur really pretty sweeti
happy valentines day
u also look really familiar? lol i dont know

Tiffi
 mimi11:  sexyyyyyyyyyyyyyy i uuuuuuuuuu
ciao bella
 mimi11:  HaPpY VaLeNtInEs DaY!!! HaPpY VaLeNtInEs DaY!!! HaPpY VaLeNtInEs DaY!!! HaPpY VaLeNtInEs DaY!!! bye
 chick007:  gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous . gorgeous .

stephi
 armenian_babii:  HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY HAPPY VALENTINESSS DAYYYYY
 jazon2000: hey,
thx for da vote ull always have mine
Happy Valentines Day

 PorTu_bEbE: hey hunn
no prob. for the voteee u deserved it ur sooo pretty and u have such
a nice smile u seem like a really nice
person
HAPPY VALENTINES DAY HUNNI

*Karii*
 trippy_: it's cause your so hot && you deservedd it anytimeeee
 mimi11:  u so cuteeeeeeeeee HaPpY VaLeNtInEs DaY!!! :bounc bye
 chick007: hei sweety
thx sooo much for your vote
you will always have mine
by the way your soo pretttyyy

HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!
HaPpY VaLeNtInEs DaY!!!

StEpHii
 Babi_10: thanks for ur vote sweeti

Tiffii
 armenian_babii:  Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE Nessie is SEXIE
 armenian_babii: hey nessiee
How r u ? I havent talked to u in a while hope ur new job is good good me iv been so busy with work also and shiat you knowww well i hope to hear from u soon!

-- VaNnY
 armenian_babii:  Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl Most AMAZING Girl
 armenian_babii:  LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL LOVE THIS GIRL
 armenian_babii: Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes Happy new years babes
 armenian_babii: Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn Have a great New Years hunn
 armenian_babii: this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg this girl is amazingg
 armenian_babii: Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best Happy Holidays All the best
 armenian_babii: and you can ofcorse use my vip
 armenian_babii: vanessa !!!
its vanessa heheh how are you ?? its been soo long since we spokee i just got vip back now its been a whilee so i wanted to write u something!!
well i hope to talk to u sooni got a new computer so ill be online much more often then before! just like old times heheh well i hope to keep in touch
-VannY
 ambzz: your so pretyyy // omg that pic with you & the god father - WHATTT lol
anyways thats itt

amberrrr
 PortugalSTAR: Hey, Thanks a million for your vote. Add Me If You Like To jrdr86@hotmail.com
 Ghetto_el5: Heeeiiii

[[Thaankkss Soo Much 4 Yurr Votee]]

U Alwaaiisss havee minnee

Aniiwaiizz im outtt Peacee

p.s: Ur Sooo Hawtt

-Elenaaa-
 aries_babii: nessaaa
bellaa thanx 2 much for
ur vote i hope 2
talk 2 u soon i miss u
keep it sexy
CaSsYyYyY
 majeda_elkdari: heyy
thanx for the vote!!
 Ghetto_el5: heeii bellla
thanks so much for ur vote it was verrii appreciated
u got mine aniiitime
biee
ur rlli prettii i love ur smile
EleNaAa
 EuroSweety: vanana --- ---
i laaaaav u
 EuroSweety: vannnn ---
i missssss u belllaaaaa


ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- -- ii miiss vann -- --
 Greeko_Tom: eyy vannessa long time koukla mou hows everythign going? hope eveyrthings good just passed by to say hey its ben a long time since we spoke we never talk lol bah well next time ur on msn talk to me aiight ciao koukla
 aries_babii: vanesssaaaa
bella hruu? omg i havent talked to u in soo
long u leffft me fo
fkn t-dot lol jkss
im glad urbackk home and eveyrthing
ahh thanks so much for da vote btw!
love u babes ttyl ciaozzz xoxox
CaSsYyY
 L0st_0ne: 
thanks so much for your vote.
it was really appreciated <3
[Terry]
 kisSeZzZ_x0x: 
__* hey sWeetii
thank u so0o muCh fo0r
vo0tiinG fo0or mo0ii __
lo0ove _*meGzZ
>>* ur so0 prettii
 italiansexystud: ur sexxii
 lara_armenia: hey twinnn!!!! its vannyyy number 2 lololol i justwated to pass by and write u a lil somthingg its been along time since we spokee!!
hope ur move went well and everything love uuu
--*Vanny
 _Sexy_Mich_: ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow ur [GORGEOUS] wow


hehe u deserve the compliment

luv ya x0x

Mich*_
 _Sexy_Mich_: heyy hun
thx u soo very much 4ur vote bella u alwayz got mine promise n wow look how pretti u r fk im jealous



luv ya x0x

Mich*_
 vAn_XoX:  uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz uz
---Santoniii[[]]
 vAn_XoX: 

 vAn_XoX: I thought I saw your face today,
in the sparkle of the morning sun.
And then I heard the angel say,
"Their work on earth is done."

I thought I heard your voice today,
then laugh your hearty laugh.
And then I heard the angel say,
"There's peace dear one at last."

I thought I felt your touch today,
in the breeze that rustled by.
And then I heard the angel say,
"The spirit never dies."

I thought I saw my broken heart,
in the crescent of the moon.
And then I heard the angel say,
"The Lord is coming soon."

I thought that you had left me,
for the stars so far above.
And then I heard the angel say,
"They left you with their love."

I thought that I would miss you so,
and never find my way.
And then I heard the angel say,
"They're with you every day."
"The sun, the wind, the moon, the stars,
will forever be around,
reminding you of the love you shared,
and the peace they've finally found."

u know why i want you to read tht poem? im not gunna say why bcz its no1s buisness.. but ur smart enough to know why.. ESPECIALLY the last paragraph! i love u so much!!! love alwyz _mandi_
 vAn_XoX: its santoniiiii by the way!
Ur the best bellaaaa!
 vAn_XoX: 
 vAn_XoX: I LOVE UUUU NEEEEESSSSSSA I LOVE UUUU NEEEEESSSSSSA I LOVE UUUU NEEEEESSSSSSA I LOVE UUUU NEEEEESSSSSSA I LOVE UUUU NEEEEESSSSSSA I LOVE UUUU NEEEEESSSSSSA I LOVE UUUU NEEEEESSSSSSA I LOVE UUUU NEEEEESSSSSSA I LOVE UUUU NEEEEESSSSSSA I LOVE UUUU NEEEEESSSSSSA

santoniii
 vAn_XoX: I LOVE YOU NESSA!!!!!!!
Its daniiiii
 italia_bro: sure i'll add u
 italia_bro: hey sxc
thx for the vote
your frkn hot
if u need a vote u'll always hav mine


LEE
 vAn_XoX: heeeeey nessaa -
it`s cristina lol
babe you`re so gorgeusss
im jealous
so yeah.. i didn`t call the guy yet
i don`t kno if i will..
anywayssss i just wanted to say
ur a star
i`m so happppyy we started talking!
love alwayssss
Cristinaaaaaa
 EuroSweety: santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa! santoni loves Nessaaa!
 vAn_XoX: (babii_mamii)
hey my loovee---
II LOVE U SOO FREAGIN MUCH!!!
ur soo hot babezzz n e wayz
luv yaaaa



bb mariia
 italiansexystud: Hey Vanessa!! This is Velia im on my friend's account
nppp for da vote bella! u have my anytime
anyways im gonna let u go ciaoo
P.S UR FREAKIN PREETY!!!
 _SeXyCaPiTaInA_:  vaneeesa'ss super sweettt vaneeesa'ss super sweettt vaneeesa'ss super sweettt vaneeesa'ss super sweettt vaneeesa'ss super sweettt vaneeesa'ss super sweettt vaneeesa'ss super sweettt vaneeesa'ss super sweettt
 lara_armenia: TWIIIIIIIIIN its VAN #2!!!! lol im on my friends account like usual i wanna use urs but you nvr gave me ur
password!!!! lol bitch haha ajust kidding
its all good cause im still writtign u right anyways Sweetiiie illk tlak ot you soon loooove you vannnnnnn twin!!!
--*Vanny
 _SeXyCaPiTaInA_: np for the compliment u deserved it
 _SeXyCaPiTaInA_: thnxx 4 vote gorgeousss

dii
 EuroSweety: hey bellaa
just wanted to tell u
ur tooooo pretty
ciao
[[]] Danielle [[]]
 l1zz: Heyyyy
just wanna say thanx
for ur vote!!
youll always have mine
Lizz
ur way gorgeous by the wayyyy
 vAn_XoX:  SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE SHES MINE
 vAn_XoX:  I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU I LOVE YOUUUUUUU
 vAn_XoX: ______888888888888888888_____
______888888888888888888_____
_____________8888____________
_____________8888____________
_____________8888____________
_____________8888____________
_____________8888____________
______888888888888888888_____
______888888888888888888_____
_____________________________
____888888___________________
__888888888_______888888_____
_88888888888____8888888888____
_888888888888_888888888888___
_88888888888888888888888888__
_88888888888888888888888888__
_8888888888888888888888888___
__88888888888888888888888____
____88888888888888888888_____
_____888888888888888888______
_____8888888888888888________
______8888888888888__________
________888888888____________
________8888888______________
_________8888________________
____88888____________88888___
______88888________88888_____
________88888____88888_______
_________88888__88888________
____________888888___________
_____________8888____________
_____________8888____________
_____________8888____________
_____________8888____________
_____________________________
________88888888888888_______
_______8888888888888888______
______8888__________8888_____
______8888__________8888_____
______8888__________8888_____
______8888__________8888_____
______8888__________8888_____
_______8888888888888888______
________88888888888888_______
_____________________________
______8888__________8888_____
______8888__________8888_____
______8888__________8888_____
______8888__________8888_____
______8888__________8888_____
______8888__________8888_____
______8888__________8888_____
_______8888888888888888______
________88888888888888_______
____________________________

2222!!!! i love u so muchh!
 vAn_XoX:  VANN!!! how are u babiii its mandi hehe aww ur mssgs made me smile sooo muchh!!!!! thx so much!! they rlly made me smile!! yes u know im alwyz gunna be there 4 u also.. even tho ur older then me hehe ... that sux tht they came over haha i LOVE THAT SONG!! im listening to it nowww
everytime i listen to it... ill think of u hehe anyways im gunna go... im srry the letter isnt as long as urs..
I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH I LOVE YOU SO MUCH
 lara_armenia: hey van how r u? i just wanted to say hi lol im really bored as u can see. your so pretty sweetie im loving the new pics anyways keep it up byebye
LaWa
 Ghetto_el5:  aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii aww bellaa ur sucha sweetheart but ur the one thats sooo prettii
 vAn_XoX: ur the best hearted person alive ilusFm ill alwyz love yahh! thx for alwyz being there 4 mee!! ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM love mandi----
 vAn_XoX:  ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM ILUSFM
 vAn_XoX:  ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU ILAV YOU
 aries_babii: 
Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake! Shake shake shake!
 aries_babii: hey bellaaa..
how are u sexyy?
np for the votte!!
ahh vannee ur sooo
hotttttt lol
anyways take care u sexy biatch!
luv yuzz
ciaooz
~CaSS~
 vAn_XoX: 
Vanana----
ii luv u soooo frakin much u sexxyyy mofoo!!! ahhh hope 2 see u 1 daii hehe yay ur goiing2 greece me 2=) haha n e wayz ur sooo pretty ii lav u soo frakiin much much love
bb mariia

-* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *--* Sexxiii *-
 lara_armenia: hey vann how r u? me im good im so bored lol its saturday night and i have no plans how much does that suck haha im such a losserrr so i decided to write u a lil msg i havent spoken to u in soo long my computer is so messed up and i never realy go on msn anymore anywayys!! so leave me msgs on my page hehe anyways im going to fo now see if i can do somethign tonight i hopppe lol byebye ya
LaRa
 Babii_Mamii: 
Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI Van Is So0o0o0 SeXxXiIiI
 vAn_XoX:  Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive Best Person Alive
 Babii_Mamii: 
Hey My love---
thx u soo much 4 the vote
ull alwayz have myne babez
and u know that
and uur sooo HOT l0l
Take Care---

bb mariia
 Greeko_Tom: eyy i still have vip i guess ima lose it tomoro duno mah wtvr
 aries_babii: heyy vannn
how are u bella?
just passin by to
say thanx 2 much
for ur vote
ttyl
ciaooz
~CaSSy~
 Greeko_Tom: eyy koukla mou tsap?? np for da vote anytime !! i think dis is ma last day wit vip im not sure so yeh dis might be my last msg 2 u in a while lmao talk tou soon koukla
 vAn_XoX:  I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU! I LAV YoU!
 Piink_PriinCess: hey Np for the vote! whenever u need mine ul have it
thx for the compliment ur much prettiier tho and i made the colage my selfe heh byebye
x0xKayLax0x
 vAn_XoX:  I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u I FAKEN ♥ u
 vAn_XoX:  Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!! Ur So0o00 Gorgeous!!!!!
 vAn_XoX: hehe van ur da best!! i faken love u!
 vAn_XoX: HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE HOTTEST GURL ALIVE
 x3ur0gin0x: *
Heyyyy
*Thankzz Ferr Daa Votee
it meant alott =)
enywayss.. take karee.
ciaoooOoo
-- Larry
i LoOove Amandaa
 vAn_XoX: heyy sexii.. its amanda.. I FAKEN LOVE UU
 Piink_PriinCess: hey Thx a lot for ur vote
whenever u need mine u got it! ur realli pretti by the way and ur page is so cool
x0xKaylaaax0x
 Greeko_Tom: eyy koukla mou tsap?? sry i hvnt writen u any msgs yet i hvnt really gone on in a few days so sryy im at skool now lol so bored its friday da 13 th oooo shittttttt i dun believe in dat shit !! any wys koukla i gots to go talk to u later ciao koukla mou sagapo poli
 ItalianEuroStar: sup van im so faken bored im a litle sick so i cant do much fak tomorros marcos party hah dat guy is so fucked what a moron lmfao i told him not to do it and he doesnt lisen bah well not my problem im FAKEN BOREEDD IMA FKNN KILL SOMEONE!!!! not u not u lmao im out ciao
 2GeThEr4EvEr: Hey sweety
thanks so much for ur vote!
it was very appreciated
Love,
M & M
 lara_armenia: vanessa is my lady buggg hhaha
 ItalianEuroStar: whats up van this is goina to be a short one cus im dead tired just got home from a friends i had to sit in a car with faken 4 guys drunk off der ass i was da only sober one faken annoying lol im out talk to u tomorrow or something
 SeXxXyLaCi: GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS
 Greeko_Tom: eyy koukla tsap?? how u doinn??? me im gud thnks for da vote! talk tou soon ciao
 ItalianEuroStar: hey you look whose vip hahah thanks for the vote btw im gna thank more people an wrte later
 italia_sweety: 
Hey Bella
Thanks for your vote
really appreciated it..
Ciao!
NaTaLiE - -
Your so pretty!!
 vAn_XoX: ItalianEuroStar
whats up van im faken dead i went to gym today with my friends and we beasted it lol yeh thats right faken amazing i hadent gonein a while so it was good everyone was asking me why i hadent been in awhile and im like do u see any difference lol cause i looked the same and all i didntgain any weight at all which is faken amazing dey were all shocked anyways im out ciao bella
 lara_armenia: amazing smile u seem soo nice lol just wanted to let u know! byee
lara
 EuroSweety: hey bella..
are you joking wow
u must be bliiind!!!
your too gorgeoussss
~*Danielle
 EuroSweety: hey bella
just passing by to say
thanks for ur vote
i appreciated it. ciao
ur tooo prettyy
~*Danielle
 Babii_Mamii: 
BEEELLAAAA---
thx alot 4 ur vote
ull ALWAYZ GOT MYNE=)
UR FUKIN PRETTYY OMG
TAKE CARE BABEZ

mariia
 armenian_babii: heyy sweetie aww thanx so much for the compliment! haha yaa i love my kitty lol she really is cute hahah and ur SOOO pretttyyyy!!! look at that smile wowww anyways sweetiie write back if u want ad haha that pic of the godfather is soo cooool it rly looks like him!!!! lol ok bye4noww
XoX
--*Vanny
 xXxstrippedxXx:  No problem for the vote cutie! Thanks so much for your message you put a huge smile on my face!!!

 _DieseLina_: Heyy sweety
Thanks soo much for ur vote!!
really ment a lot n u always got mine!
I love you smile you soo pretty!! keep it up hehe anyways byebye!
xoxox

--Mariissaa--
 BellaItalia_xOx: EyY SwEtiiE..tHaNkZz LoOoT fOoOr Ur VoOoTe AnD nOoO pRoOobLeM FoOoR tHe VoOoTe YeStUrDaY HeHe Ur GoOoRgEoOuZz!! AnYwAyS... rEaLLy ApReCiiAtEd iiT
CiiAoOo BeLLa xOoOxOoO
>>f3Lii<<
 armenian_babii: 
heyy sweetiie
thanx so much for
voting for me!! u got mine anytime
and congrats on winning today ur soo pretty and i am in loove with ur smileee!!!hehe everyone is telling u that haha cause its truuue well anyways byebye mwahz!
XoX
--*Vanny
 italian_flava: ThAnKz AlOt 4 iUr vOt3 SeKsii MuNchKiin!! WuuUuV iUr SmiiiLe !!
 lara_armenia: no ur gorgeous! lol add me if u want sweetie baby_cakes0690@hotmail.com so wel talk more i gtg for now byebye
lara
 greek_omorfoula: hey koula thx 4 ur vote ur really really GORGEOUS!!!!! thx alot again 4 ur vote u have mine xXx
-Sia-
 lara_armenia: hey,. just wanted to tell u that ur so pretty and i ur smile!!
lara
 vAn_XoX: ItalianEuroStar

whats up van? lol its like im writting to the othr vann ah well whats al sexy? me nm just writting u a small mesage saying whats ap and to keep up da hotness and that ur one crazy girl bella lol its good though sppeak to you soon
 xXxstrippedxXx:  haha thanks babe! But like wow your really hot!! You have the most pretty smile ever!
~Allie~
 xXxstrippedxXx:  Hey, thanks I like that song too! Awesome profile and pix! Your super pretty!!
~~Allie~~
 Ghetto_el5:  SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII SOOO PRETTIII
 AlEx_B: u look so so happy look at that smile hahahahah ur hot !
 AlEx_B: adorable !
 _SaBz_: Vanessa! How are you gorgeous? Thanks for your vote and the message!
-Sabrina-
 Greeko_Tom: eyy bella tsap? thnx for ur vote really appreciated it ciaoo sexyy
Tom
 Ghetto_el5:  Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss Gorrggeeooouusssss

-EleNaAa-
 _Sexy_Mich_: 
heyy
thx 4 ur *vote* n ur msg yesterday
ur the 1 whos gorgeous
anywho** luv yax0x

Mich*_
 BellaItalia_xOx: 
Hii BeLLaA hOoOw ArE u ? ThAnX fOoR dA cOoOpLiiMeNt uR tOoO cUt3 !! aNd u LoOoK sOoO fAmiiLiiAr! WoOoWz! aRe U rElAteD tOoO DiiNa PaLiiNii ? u LoOoK LiiKe HeR a LoOoT ii DuNNoOo iiF u KnOoOw hEr BuT u DoOo HeHeZz BoOotH bOoOoTiiFuL! AnYwAyZ tAkE iiT e ZzZ!
>> f3lii <<
 Juiicy_: Heyy
ThanKs FoOor The CoOomp|iment
YoOou 2 YoOour GoOorGeoOous
iii LoOove YoOour Smi|e

_*a|eSsSiia*_
 ItalianEuroStar: lol look ur getting a msg from me now so whats up witchu?sorry bout before bythe way my comp was being a bitch so i just shut itoff and then i was to lazy to restart it u kno lol arite well me im outa here talk to yu soon bella
Dan
 ItalianEuroStar: hey bella thanks for your vote
Dan
nice pics
 angii_babii: omgggggggg ur soo pretty yea rightt!!! u have such a nice smileeeee
Andria
 _SaBz_: Hi gorgeous your welcome for the vote! always got mine no doubt
-Sabrina-
 aries_babii: ur gorgeous bella


Home |  Pictures |  Search |  Chat |  Contact Us |  User Agreement |  Privacy Policy |  Advertising
Copyright © 2001 WorldLounge, Inc.