WorldLounge
 portugino´s Profile 
Name:Steven Cordeiro  Email:Members Only
Sex:Male  AIM:Members Only
Age:31  MSN:Members Only
Ethnicity: Italian  Yahoo:Members Only
Location:Canada  ICQ:Members Only
   
Last Online:2/24/2009 (GMT)   
  

Comments:
 Pictures 

LMAO hehehe

yoooo

...

hehe tara our hats rule!!!!

...

in the morning

OHH NIGGAA SKILLLLLLLLLLZ...

check it out wit tha beard

my newest pic

MY GRADUATIONNN

...

boh

 Messages 

 e_r_i_i_i_i: hottter den hawttt<3333
 pinkcutie17:  wow ur hott!! n ur portuguese also anyways ill let u go ciao
amanda
 azoriana: HEyYy just passed buy to say your reallly hot lovin the pixs annd your backround VIVA PORTUGAL !!!
 lovablegirl: hoooooot
 Ruby: You are adorable ♥
 chick007: what a hottie
 Bella_Ragatza69: STEVENNNNNNNNN....WATS UP G?? lol tnx 4voting 4 me ur da bestess lol..c u at skool luv u!! xoxox
 italianBella4L: heyy bello
thx soo much for di vottee
& ull alwayz have mine
btw very,verryyy sexxayyy !!!
ciao
Daniella
 _SeXyCaPiTaInA_: STEVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEU

DIMITRA
 portugino: 
heyy stevenn
im on ur account...
i just passed by to say heyy
and that ur hot!
ou la la la..
anywyz cutie..
thnxs for makin me use ur v.i.p
it was really appreciated
ciaoo xoxoxox

 portugino:  STEVENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
WAD UP WAD UPPPP MY FRIENDDDD?
ME NOTHING JUST AT LA MAISON WATCHING
AND THESE ARE THE DAYS OUR OUR LIVES
BEST SHOW EVER WUT WUT REPRESENTIN'
YUP YUP SOOO MY LITTLE GUITARISTT .. HOWS IT COMMING ALONGGG UR LIKE A PRO SENDING ME THOSE SONGS THT U PLAYEDD I THOUGHT IT WAS LIKE SLASH PLAYING ITS ALL GOOD IN THE HOOD.. AHHH I START SCHOOL TOMORROOWWWW STUPID RETARDED SCHOOL
BLI BLA BLUUUUU BLI BLAA BLUUBLUU BLIII WUT WUT " S TO THE T TO THE E TO THE V TO THE E TO THE N" SAD STEVEN YOYO G UNIT NIGGAASS IN DA HOUSEE GANGSTAAA LEAN BAAAAAAACK
AM I NOT THE BEST RAPER IN TOWN?
WA BAMMM BAMMM
DO U KNOW WHY HE FAINTED STEVEN?
CUZZZ U JUST WALKED IN THE ROOM
YESSS ANYWAYS IM GONNA JETTT FOO NOOOW
BUT ILL BE BACKKK
GOOOODAAAAYYYYY MY BUM HEAD U SEXY ANIMAL UUU UUU UUUU
LOVE YAAAA
>>BRIII
 portugino:  BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU BRI WASSS HEEEEEEEEEREEE LOVE UUUUU
 portugino: HEYYYYYYYYYYYY STEVENNNN WHTS UPPPP BABEEEEEEEEE
ME NOTHING RLY JUST HERE LISTENING TO MUSICCCCCC
YEE IM ON UR ACCOUNT CUZ I CANT WIN STUPID VIP ... PRETTYT SADD BUT UUU U WIN EVERYTHINGGGGG U SEXXYY BUMMMM YES YES
SOOOO UR STARTING SCHOOL ON MY BIRTHDAYYY THTS CUTEEEE
SOO I SEE UR PICKING UPPP ALL DA LADIES HUUURRR
SRY TO SAY THO GUYSS..
BUTTTTTTTTTTTTTTT
STEVEN IS TAKEN
THANK U COME AGAIN
WELL ANYWAYSS DARLING RIGHT NOW IM GONNA BE OFF TO SEE THE WIZARD
TOODLESSSSSSSS
LOVE UUUUUU LALA
>>BRIIIIIII
 Juiicy_: hey bello

thxx so much 4 ur vote

alessia
 _SeXyCaPiTaInA_: by the wayyy
ur playinggg my favorite songgggg
"She Will Be loved"

dimi
 _SeXyCaPiTaInA_: HEYYYYYYYYYY UR FKNNNNNNNNNNNN HOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT ADDDD ME TAKE CARE
-DIMI
 Koukoubella: wheyyz bello - *
juss wanted 2 say
UR FUKKIN HAWT!
take care - *
ciaowz - - - [*]
*StEpHaNiaAaAa*
 portugino: OMG i forgot to talk bout MY SONG
how could i forget...
my bad lol
so ya my song..."far away"its rilly rilly good
alala wrote it and you did it on guit
wow if feel so...special
lmao hahaha
you guys better put it on tape 4 me heh
PROMISE! lol
do this do that oh lala vanana is demanding lol!
Oh ya and btw u can put Only one
on the tape if u don't mind lmao!
hahaha funny me

Oh well im off for tonight 2morrow skewl
oh god plz someone attach my two arms
and two sexy legs to my bed
loll like in The Exorcist hahaha
ok i'm crazy no fkn way haha
this girl is soo scary lol
i can't watch the movie bcuz of her
haha jk
no actually it's not a joke lmao!
oh well enough information lol
Ok ok i'm done now lol
bye monkey! ,
ur banana(eat me loll jk jk hahaha),
[[ ]]Vanana[[ ]]

hey leave me a msg lol!

 portugino: hey stevie its me vanana on ur account lmao
thx for letting me use it when i need it
it's no nice lol cuz ur nice that's why
hehe
so ya yesterday lmao ur amazing at the guit man wow
its incredible
i was amazed when you played Only one
cuz u know..its my song hehe
it was great even better than yellowcard
lmao no rilly lol wow
oh well i just passed by to say that
i gtg back to fkn hmw shit
heh u have to read this joke
about italians omg tooooooo funny
i was dying lol i almost did it in
my pants lmao hahaha
i know ur not italian who cares lol
you'll laugh im sure hehe
so ya i'm off now bello
i cant wait to hear you play guit again hehe ill be your groupie
lmao!
and no...i won't sing lol
haha ok bye now tty on msn
ur one and only
[[ ]]Vanana banana[[ ]]
-XoX- paki paki ya ya loll
pizza pizza
lol ok now ppl r like WTF lol
haha secret secret
 portugino: 
[[]] I Luvv You Babyy [[]]
Babii boo..what would i do without youu
...i would be fkin losttt
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]
[[]] Ti Amo!! [[]]

Xox_Ur Babyyy Girl_Xox

Ur so000 GorGeusSs
 portugino: 
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]
_Until The Day I die..I Will Spill My Heart For You_[[]][[]]

xox_Melii_xox

luv you!!
 portugino: 
Heyyy Babyy[[]]
Omgg today is going to be so AMaZingGgG!!
Were meeting in Rubinooo...haha!!
So wei1i1reddd..lmaooo!!!
Im going to be all shy..but then again it onlyy steven the dodo..ha
Wowow..Ur too funny!!
U were talkin to urself on the phone...hehe...that was sum funny shit ehh!!
I love you more than anything babyy[[]]...cant believe all this just happened??
Im so0o hyperrr
Babe..i see myself with you 4ever
Ur all i want mannn..no1 else!!
They can go find themselves..there own gf's!!
Ur my everything..
my 's twin..yup that right!!!
All the memories we have..and will always share 2gether..WOWOW..its jus so0o amasinggg!![[]]
Lemme sayy allo to ''Mister Bob''
..or asking you that question??
it was just out of no where..that was so hilariousss!!!
Then asking your friend..he prolly thought i was sum wackoo
loosing her marbles..
..mii babe ti amo per sempre~*~*[[]]
Anywys babe..me i g2g now~~
were talking on msn and later i'll call you when i get there..so you cum after!!
ciao babess
_Melii_
 armenian_babii: heyy
omg i love ur page the video is soo good wow lol ya just wanted to tell u that!!!
and that your hooottt but im sure u no that lol okk
well write back if ya want

XoX
VaNNy
 sXc_staz:  heyyyyy !!! portu woooooooooooooooooooooooooooooooooo  ooooooooooo
xoxO- staz]]

 italian_hottie6: STEVENNNNNNNNN
WHATS UP MY FAVORITE MOFO
ME NMNM
THX FOR THE VOTEEEE
CIIIAOO SEXXXY
LOOOOOOOVE LUUCY
 Brittania: YOOOOoooOOooooOOOOOOooooOOOOoO:moon  :
WHTS UUPPP STEVEN MY BABE
ME NOTHING MUCH.. JUSS HERE TALKING TO U ON MSN HEHEHE.. IM SO BORED...
IM LISTENING TO SOME PUNK ASS MUSIC
I NEVER USED TO BE INTO THIS MUSIKKK BUT ITS GUD MANNN
MY HOPES ARE SOOOOO HIIGGGGH THT UR KISSS MIGHT KILLL MEEEEEEEEEEEEEEEEEE
U LIKE DAT SHIT EY
MAMA SITA U START SCHOOOL SOON... AHHAHHAH..
TAP DAT ASSS.. WEll.. WAIT.. SO DO I
WELL ITS OK...SO STEVEN <---DATS U
YEAA RIGGHHT... MY STEVER BEAVER DOESNT DO DAT SHITTT... NEVER HEHEHE
AHH UR SUCHA HOTTTIEEE... I LUV UR PICS.. WOWOWOW THEY ARE THE SEXIEST EVERRRR
DROP DEAD GEORGEOUS WA BAM...
DO A LILL DANCE.. MAKE A LIL...LOOOVEEEE .. GET DOWN TONIGHT.. OH YEH GET DOWN TONIGHT
SHOULDNT I BECOME A SINGER..
NAHH STEVEN THE SINGER OVER HERE...GETTTING A BIT CONFUSED
NOW LEMME GET BACK TO MY POINTIZZLEEE... WAIT UP.. I DONT GOT ONE HEHEHEHE
WAIT I DO... MY POINTIZZLE FO SHIZZZLE.. IS DAT I LOVE STEVER BEAVER THE MOSTEST IN THE WHOLE WIDE BI FAT POLUTED AMAZING WORLD
ISNT MY LETTER SICCCKKK... I LOVE LEAVING U MESSAGESSS CUZ UR THE SOOOLEST EVER ... I PROMISED U ID LEAVE U A LONG ASS ONE.. AND IM TRYING OVER HERE.. IM TRYINGGG
EVEN IF ITS NOT AS LONG AS U THOUGHT IT BE.. ITS MADE WITH ALL MY HEART
AWW U KNOW WHT I WAS WATCHINGGG... TITANIC.. HOW SAD
EY EY EY U COULD BE JACK AND ILL BE ROSE
EXCEPT WE COULD CUT OUT THE PART WHEN U DIE.. NOTHING ELSE RARRR... HEHEHE
WHERE ARE U NOWWW.. U GOT OFFF MSN
ITS SO LONELY WITHOUT U.. U MAKE MSN EXCITING
HEHE.. ANYWAYS BEBE.... IM GONNA BE ON MY WAY... TOODLE LU MY LOVE
LOVE ALWAYS
BRI
P.S.. IM STILL WATING FOR THE FOURSOME
HEHE KIDDDING I LOOOOVEEEE YOOOOOOOUU
 Brittania:  WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U WHERE ARRRE UUU U
 Brittania: Hey Stevie Bevie
whts up guyy ah me same old shatt
yoo i havent talked to u in like 3 days
lol .. not gud.. so u backrounds stylin man.. portugal all the wayyyy
WELL ofcourse after italy
IM KIDDDING
yupp yupp i just thought id come say hi n give u a friendly messagio ofcourse id only do something like tht for good ol STEVEEENNN
dont u find this message made ur page more EXCITING
lol im soo burnt man..
anyways man imma let u go for now
byeeee babe
keeep loooking sexaaay
BRI
 Brittania:  FOURSOME EY? FOURSOME EY? FOURSOME EY? FOURSOME EY? FOURSOME EY? FOURSOME EY? FOURSOME EY?
 portugino:  STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER STEVENS MY GAY LOVER
 portugino: well well well,
looky here... if it isn't the cheese twin... hmm.. i should of known better than to talk to you.. sugar crisp nigger ...
how do you do on this fine day my amigo?
ohh mon frère..
im so shagadelically bored without your presence in the jolly air ...
so whats poppin?..you pussy popper
i hope you absolutely ADORE the fukin picture i just made for you ..
it is I and sabrinaasss... doing the horny hand mouvement with the tongue and all.. OHHLALA..
c'est chaud icitte tabarnouche..
so maytteee...
hows the sex goin?.. ahh me its jus fine.. i just won't forget that nite u banged me up nigga...OUUYEE BEBE..
aww and when we made sabrina think we had a child named BLURSH CORDEIRO ..
muahaha..what a classical moment in time
OH MY GOODNESS..me and my so politely words... FUK THAT SHIT..MUAHAHA..
Well anyhow Stevenouch,
all i really have to say is that i wanna *JAM* you..and i wanna fukin fuk you all nite long.. and suck everydayy
AHH MAMMAAAA...
I LOVE YOUR ASS STEVENOWZAAA
so i shall depart your heart
toodle lee toodle laa... goo-ddayy
and remember.. dont sex to hard.. it might hurt that penis of yours .. whom i love soo much ...KIIIIIIDDING
l8rrr gatorrr... lovee ya lottaaa

- ALEXAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 italian_hottie6: stevennnnn
my sexxxy mofo
yumm yumm lol

u wanted me to write u a msggg
soooooo here it isssssss lolo
ill try to make it as long as possssible

sooooooooo steveyyyyyy
whats upppppppp??
me noo0othingggggggggg
schools starting soooon
20 days or soo
summers almost overrr
lalala
i better see u before school startsss
its been soo lo0onggg

anyways i dunno what else to writeee
so ill let u gooo
keep on playing that guitar of ursss
ciiiiiao-x0x0x0x-
l0o0oo0ve luuuuucy
 Brittania: HEYYYYYY
WHTS UP BEB
JUST WANTED TO SAY THX FOR DA VOTEEE
ADD ME IF U WANTTT
CIAOOOO
BRI
 italian_hottie6: stevennnnn u sexy man uu
thx for the voteeeeeeee
lalaa
anyways ttyl
ciiiiiiiiiiiao-x0x0x0x-
lo0o0ve lucyyyy
 portugino: OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY OH I FORGOT I LOVE U HORSYYYYY
lol cioa ciao xoxo kiaaaaaaa
 portugino: STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI STEVIE IS SEKSI

 portugino: bonjour mon ami the horse
how are u me good good did u kno i was scared at laronde hope u did lol i was crying on the farisell weal now wasent that funny and then when u were like imagine a horse was in the monster lmaoo i had quite the laught so whats new with u me nm nm u kno underwear models for life of course were going to like i dont kno africa i think next lmaoo thats gonna be fun fun fun u kno modeling for black people how fun well babe i wanted to tell u u rock ure totally funny i mean like omg me and adrian were like dying of laughter at laronde but the best was the horse and that tree has a dik o wait thats a skirrel lmaoo u kno how funny that was like omgggg i love it ur the funniest manin canada no in america no in the world no the universe lmaoo we have to go again me u and adrian and someone i dont kno who well babe im gonna let u go and tell u this UR THE SEKSIEST GUY ON EART LOL I LOVE U BABE
cioa cioa xoxoxooxoxoxoxoxo
the horse kiaa
 Brittania:  STEVENS A HAWWWTIEEEE STEVENS A HAWWWTIEEEE STEVENS A HAWWWTIEEEE STEVENS A HAWWWTIEEEE STEVENS A HAWWWTIEEEE STEVENS A HAWWWTIEEEE STEVENS A HAWWWTIEEEE STEVENS A HAWWWTIEEEE STEVENS A HAWWWTIEEEE

HEHE ----> BRI
 Brittania: hey there
wowow.. ur sexxiiii
write back if u want alrighty
peace
BRI
 BeL: heyyyy steve np for the vote!
bye biiess
-Belindaa*-
 italian_hottie6: ssssteveyyyyyyyyyyyy
ya i knoww we havent talked in soooooooooooooooooooooooo longg lolol
me ive been goood
anyways im gonna goo
talk to u soon
ciiiiiao-x0x0x0x-
lo0o0ove luuucy
 italianchik88: HeY
tHaNkS 4 uR vOtE
TaLk To U lAtEr
CiAoCiAo
LoVe AlWaYs,
Maria
 italian_hottie6: STEVEENNNNNNNNNN
LALALALALALAAA
thx for ur voteeeeee
ill talk to u on msnnnn
ciiiao-x0x0x0x-
Lucy
 portugino:  I LOVE YOU


BABY UR THE BEST THING THAT EVER HAPPEND AMORE UR MY BIJOUX BLITZ FOR LIFE! HEHE I MISS U U DIDNT EVEN KALL MEEE ALLL DAAAAY U MAKE ME MAD AND SAD !!! BUT I STILL LOVE U ... WELL GUESS WHAT IM GONNA C U SATURDAY BABYYYY AT THE CLUB IM SO HAPPPPPPPPPPPPPPPPY IM GONNA BE WITH MY BIJOUXXXX AMORE !!!! N MONDAY ME N KIA WILL COME N C U :d:d N E WAY BABY I G2G LOVE UUUUUUUUU TONZZZZZ jOJo
 portugino:  Bijoux Blitz
* Ti AmO TaNtO *
KisSy KiSs
Me And You = BaBy Forever!
JoSiE + StEvIe =
 portugino: JUST LETTING ANY GIRLS KNOW *STEVIE* IS TAKEN BY "ME" SO DONT TRY HOOKING UP OR WTV U LIL DUMB IDIOTS DO LOL!! KIA HES MINEEEEE RETARDDD LMAO BUT I STILL LOVE YOU BIJOUX .... NOW... I MSG TO MY AMORE ! .. STEVIE I LOVE U BIJOUX UR MY STAR FOR LIFE THANX FOR ALWAYS BEING UNDERSTANDING TI AMO TANTO AMORE!
UR BIJOUX BLITZ
 portugino: STEVIE IS SO HOTTTTTTTTTTTTTTTT WOAW *DROOOOOOOOOOOLLLLLLLL* I LOVE UUUUUUU BELLLLLO LOL IM OUT CIOA CIAO XOXOXO
kiaa
=stevie
 portugino: 
thats how much i love u seksi page there a
 portugino: u think im finished hell no time to sex up ur page u caca

stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot stevie is hot babe u kno i love u u seksi mofo
cioa cioa xoxoxo
kiaa
 portugino: bonjour monsieur
how are you me good good i love the messages u leave me remeber the day we went to the beach and made love on the sand and it went up our asses it was so romatic we should do it again i miss ur arms around my soft body the days oh i miss u are u fkn stupid man i hate u i woudl never make love to u ur a sik bastard lmaoo im jokin ti amo with all my heart cioa cioa xoxoxoxo
kiaa
 babyphatcaro:  STEvenn
 Sexii_JezZ: 
np for the vooote!!
ur so hot lolly
jezzz
 Tinkerbell6T9: heyyyy bello
thnxs for da vote
n aww your welcome anytime hehhehe ur prettii cute urself neways take it easyy
_* _*δaητilli* *_
 yogi_bear86: wassupp bro thx for the help and the support i aprreciate it
ehehe i beat that facka peace out bro
 BeL: hhhhii np for the voteee...newayzz ttul byyeeeeee
belll
 SeXi_iTaLiAnA69: 
heyy
jus wanned 2 say thx 4 da vote
n ur lookin good lol
ne wayz tty on msn lol
ciao ciao -XoXoX-

LoRa


 Sexii_JezZ: 
heyyy
thx so much for ur vote
ur very hot
jezzzZZZZ
 babyphatcaro: HHII STEVENNN
JUS OPASSSED BY TO SAY THXX FOR THE VOTEEEE
C a r o
 italian_hottie6: STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO STEVENS MY HOT SEXXXY MOFO
 italian_hottie6: STEVENNNNN
U TOOK OUT MY FAV PIC LOLL
ahh man im soo tierd loll im gonna go to bedd
ill c u tomorrw =O
ttyl ciao-x0x0x-
-[[ ]]-Lucy
 Ale: HIGH LOWWWW MY AMOURR * *
COMMENT SA VAA?? MOI BIEN BIEN YEP YEP.. OWMGGGGGGG..HARDCOREEEEEEEEEEEEEEEE  EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BOO YEAA.. I SHALL SHOW YOU MY HARDCOREE SKILLZ AND THE HARDCORE WAY TO DO IT RIGHT!!!!!!!!! DASS RITEEE... ANYWAYSSSS..JUST WANTED TO TELL YOU HARDCORE..SO IM OUTIE SCOUTIE POWTIEE.. LOVEEE TOIII BEAUCOUP BEAUCOUPP

TOOOOOOTLE LOOOO, AUREVOIRR
ALEXAAAAAAAAAAAAAAA BANANAZZZ [HARDCOREEEEEEEEEEEEE]
 italian_hottie6: STTTTTTTTTTTTTTEEVVEEENENN
AHH YES ILL WALK TO UR MAISON
I SHALL B THERE IN 2 WEEKS LMFAOO
ANYWAYS IM AT LIZS NOWWWWWWWWWW SO ILL TTYL
CIAOO-X0X0X0X-
LOVE YAAA
 italian_hottie6: STEVEN! !
OMG ME AND LIZ R GONNA DIE HERE
WERE SOO BORED
COME ONLINEEEEE FAK! LOLL
WERE GONNA ROTT HERE
FAK LMAO
OK WERE GONNA GOOO
U BETTER COME ONLINE U MOFO
Ciiiiiiiiiao-x0x0x0x-
-[[ ]]-Lucy
 babyphatcaro: hhii
tHxX for the vOte
C a r o
 italian_hottie6: 
 portugino: allo myself
how r u
im ok myself LMAOOOO
how do u kno when someone's bored???
when they leave themself a message on worldlounge LMAOOOOOOOOOOOOOOOOo
 italian_hottie6: 
StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo StEvEnS mAh SeXxXy MoFo
 italian_hottie6: 
 italian_hottie6: OH MY LORD!!!
STEVEN IM BAKKK!!
WOW UR NEW PICS R SOO HOTTT
ANYWAYS IM GONNA GO TALK TO U SOON
CIAO-x0x0x00xx-
Lucy
 BeL: weyyy..thnx for the vote nd the msg

-Belindaa*-

 ginabambolina69: 
np fo da vote ur soo sexy
Amanda
 GoRgEoUsmOi: hey no problem ..ciao
 BeL: oh 0k well see yuu then!
byeeeeeeeeeee
bel
 BeL: haha heyy there ..np for the vote!! newayzzzz byeee! hopefully il see u one day next yr lol
-x0x-
-Belindaa*-
 Tinkerbell6T9: --*hey bello
--*thnxs for your vote n da messageeur pretii hot urself
--*take care
* S a n t i l l i *
 ginabambolina69: hotttttt
 italian_hottie6: MY SEXXXXXXXY STEVEN
im gonna miss my mofo
but i shall return shortly lmao
and when i come bak were gonna get together eh loll
anyways just wanted to leave u a msg before i leave
so ill talk to u when i get bakk
ciao-x0x00x0xx-
love my mofo 4 life

-[[ ]]-Lucy
 Ale: haaayyy,
its Sabrina's friend .. thanks for voting for meeeee .. i cant b-lieve i won ..anywayss ill talk to you later... or w\b or add me if you want .. your soo HAWTT TOO WOW
l8r gator
- aLeXaaAaa
 sexii_italia: hey babyyyyyy
PORTUGAL WONNNNN 2-1 YESSS LOL there going to win this year i fell it hahaha. Anyways babe i'll talk to you later lol lol ciao bello
christina
 hottie_babe69: hey ..Im guesss u already know ur super hot rightt Any way did u go 2 rosemount cuz it looks like iv seen u befor
 sexii_italia: hey bello
your so sexii and YOUR HOTTER THAN ME OK now i have to write you a novel lol ok i'll do it just for you .
i have now clue what to write lol. well i had so much fun at prom oh i forgot to show you my dress i have to show you lol. portugal is gonna win tomarrow the have to or i will be sad!!!!mi we have to hang out one day. and oh ya I'M NOT HOT YOUR HOT UNDERSTAND!!!!! STEVEN IS HOT STEVEN IS HOTSTEVEN IS HOTSTEVEN IS HOT HEHEHEHEHE!!!!hey remember our deal in the rain lol it's gonna be fun can't wait lol!!!i have no clue why i won lol i'm so ugly lol. anyways i gonna go if this is not long i will write you amother one later ok bello i love you ciao
christina
 Haiku: hey!!!! great shot, hot, knocking out is everything fine???
tc,
 italian_hottie6: hhhhhhhhey my mofo!! !!

ive got to send u the pics of us lmfao but ur not 0nline
MEANIE!!!
anyways im gonna goo
ttyl ciaoo-x0x0x-
-[[]]-Lucy
 Miss_Desman: thats coool ... did you have fun ??? add me if you want babes tkarina04@hotmail.com

 BeL: -Hey!! thnx a l0t 4 the v0t3! ttul, bye biies

Belindaa*

lolol how was ur prom
 italian_hottie6: STEVENNNN
wat is up my sexxxxxy mofo
hope ur having fun at ur prom
anyways my crazzzzzy mofo ill ttyl
im gonna sex up ur page noww
ciao-x0x0x-

-[[]]-Lucy-[[]]-
 Haiku: het steve, what's up? did u just see the terrible game of les bleues??? they went total welllllllll so good for our portugal no?
cheers
 Miss_Desman: thats cool .... when is your prom ?
 BeL:  heyy..lol have fun tonite ...um yah visit us sometimes lol yah newayzz add me if u want! k bye biies
BELLLLL

 Gina_Italia: heyy thxx for ur vote bello i appretiate it even though that pik are my two sisters lol but thxxx anywayss
Sandra
 Miss_Desman: thxxx ... loool ... PORTUGALLL WONNNN loooool wouhou ... ( shawn desman Is portugese ) loool anyways babes what school you go to ???
 Miss_Mafia: LOL Cool stuff Portugal beat England...i think in d end iz gonna stay Portugal mn Frence... (frence still in right?) lol im looooooost...IMMA KILL DA ITALIAN SOCCER TEAM!!
1st Totti speats like a camel ..and the other one gets suspended I mean They r good bt seriously!!...lol...

craz stuff
 Miss_Desman: damnnnnnnnn your soooo sexciiii wooooow ... holla back
 italian_hottie6: 
S T E V E N

what is up my fellow mofo
ah yes i heard the porkers wonnn
WEEEEEEEEEEEEEEE ah i have to admit their playing good this yrr
anyways im gonan go u came online! !
talk to u nowww
ciaoo my crazy mofo
Lucy
 BeL: go*
 BeL:  heyyy u went to lmac right? lol i recognized uu ..i got there too im gonna be in sec4!
neewwayzz bye biiess
BEL


 portugino: WHY HELLO ME OMG PORTUGAL JUST BEAT ENGLAND HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  AAAAAAAAAAAAAAA 6 - 5 in penalty shoot out OH YESSSSSSSSSSSSs we killed ENGLAND
PORTUGAL ALL THE WAY THEYRE GONNA WINN THE EUROOOOOOOOOOOOO

have a nice day
 Haiku: alleerrrrrrrrrr purtugal is the best, way to go up to the end to beat everyone's ass out)))))))))))
congrats MY FRIEND,
 SeXi_iTaLiAnA69: 
heyy bello
ur hot hehe ... ne wayz i wanned 2 tell u 2 call my sis EL not elly loll... cuz every1 calls her el ... n she hates elly loll ...she gets pissed if ppl call her dat lol...so ya jus 2 tell u dat... so u dont get her pissed loll .. ne wayz take care
ciao -xOxOx-



*LoRa*
 Miss_Mafia: 
OULLAALLAAAAAA... WISTLE WISLTE ..SExYyyyy...lol
No worries for da vote







--xXx-- mELy --xXx--
 italian_hottie6: 
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
MOFOS 4 LIFEE
Lucy
 Haiku: hey dude, i am also a great fan of pottugal, and i wish them luck against england, yeahhhh i see that the girls got a crash on u well yeap u are too sexy, at least in the pics, but Luis Figo is the sexiest
ciaoooooooo
 italian_hottie6: 
 SeXi_iTaLiAnA69: 
heyy bello
np 4 da vote ...hehe ur hot ..ne wayz g2g... take it eazz
ciao -xOxOx-



*LoRa*
 BeL:  hey...np for the vote!
..but noo ur the hot one lmao
bye biies
BEL
 italian_hottie6: 
S T E V E N
 Miss_Desman: hey hunni ... np for tha votes ... thx for yours 2 .. anyways you really deserved it lmao ... anywhos write back muah
 italian_hottie6: heyyy
umm i know some daniels but i dunno if thats his last name lmao
do u have a pic of him??
anyways ur rllyy hott
ciaoo-x0x0x-
Lucy
 portugino: lol why hello there me lol
ive decided to leave myself a message yes hmmmmm

ah yes... PORTUGAL FOR LIFE AND PORTUGAL IS SO GONNA WIN THE EURO CUP AND IF U DONT THINK SO UR A PEASENT LMAO

have a nice day
 crisss:  hey sexii!!!
thankss for ur vote
ur really hot!!
byeee
crissy[*]


Home |  Pictures |  Search |  Chat |  Contact Us |  User Agreement |  Privacy Policy |  Advertising
Copyright © 2001 WorldLounge, Inc.